Mitt I Livet...

Happy Me!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Kollade på en av Irene Huss film igår.
Jag tycker verkligen om såna polisserier.
Det ska ingå både spänning, action och lite romantik med!!!
Igår tvättade jag sängkläder och och en maskin svart o då använde det nya sköljmedlet jag fick av mamma.
Det doftar sååå gott ♥
Softlans nya Limited Edition - Delightful Dreams i färgen lila!!!!

Ja igår fick jag veta att jag fick sommarjobbet i Everöd på Skogåsa.
Tjoohoo!!!!
Gissa om jag är glad.
Mitt första sommarjobb, hahaha.
Nu väntar jag bara på att en där ifrån ska ringa idag - eller i morgon, för att jag ska åka dit o få information om allt som ska göras.

Idag ska även hantverkaren komma och förhoppningsvis göra klart allt på toaletten.
Kakla väggen som är kvar, kakla golvet, foga, putsa och göra fint.
Men än har han inte dykt upp så det lär väl ta sin lilla tid...

Om man skulle ta o sova en timme...

Kommentarer

  • Görel säger:

    Gillar oxå Irene Huss! Ha det så gott i Everöd!

    2012-05-12 | 15:23:17

Kommentera inlägget här: