Mitt I Livet...

Mors dag!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Denna affärernas dag!
Denna som alla andra.
Mors dag, Fars dag, Alla hjärtans dag m.m...
Alla klyftiga slogans de ska dra till med.
"Blommor o choklad - gör mamma glad!"
Jag önskade mig inget speciellt i prylväg.
Låg i natt och funderade på vad jag skulle blivit glad över att få i Mors dag-present.
Till slut kom jag på det:
Att alla tre barnen var LYDIGA och kunde KOMMA ÖVERENS för en enda dags skull!!!!!!
Visst tillhör det bråk, kiv, avundsjuka, munhuggning, skrik och gnäll i barnens trotsålders vardag, men ändå var det det jag önskade mig mest...
Men det var bara en önskan;-)
Jag fick ett örngott och så ska jag få välja ut en blomma när jag hittar en jag vill ha!!!

Vi började med ett besök hos kära svärmor och hon fick en fin vinröd/lila petuniaampel.
Hon bjöd på kakor och tårtan Hanna är trött på, hahaha.
Det är samma tårta alltid, sockerkaka, vaniljkräm, grädde och godis på den!!!!

Sen körde vi hem till mamma o pappa.
Hon fick choklad och en plåtskylt!!!

Vi åt grillad flintastek, korv, potatisgratäng, sallad och hann med en kopp kaffe med prinsesstårta!!!!!
Hanna showade för oss och dansade loss till Pokerface, Jag Vill Gympa Mer och Manboy!!!!

Kommentarer

  • Maria säger:

    Tyckte de va en bra morsdag present du önska..Tack för senast:)) Kram

    2012-05-27 | 22:54:12

Kommentera inlägget här: