Mitt I Livet...

Nu är de där alla tre för evigt!!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

När jag kom hem från jobbet torsdagen den 10/5 och stod o borstade tänderna, kom Fidde in o frågade om jag ville smörja hans rygg.
Jag vände mig mot honom och på hans rygg såg jag TRE ANSIKTEN!!!!!!!!!
Han hade varit och tatuerat sig!!!!!!!!
Hannas ansikte hade han sen innan, men nu tyckte han att det var dags att låta Ida o Filip också få ta plats.
Så när jag trodde att han varit på jobbet, hade han istället suttit/legat och pinats i 6 timmar!!!!!!!
Han var nära att svimma i början innan kroppen vant sig vad som hände, sen hade han inte ätit nåt heller.
Lite blodtrycksfall där...
Det blev hjälpt med cola och choklad, haha!!!!
Gissa om barnen blev chockade när han visade de det!

Nu sitter de alla tre ingraverade på hans rygg - för evigt ♥ ♥ ♥


Kommentarer

  • Anja säger:

    Så fint!!!! Var har han gjort dom?? Hur går det med badrummet? Lägger du ut någon bild när det é klart?? Ha en toppen dag kramis

    2012-05-15 | 10:39:06
  • Jennie säger:

    Anja, Fidde gjorde dom hos Janne! Han har gjort alla tre...

    Jo tack, det går bra där uppe. Idag satten kommoden upp på väggen, toastolen sattes på plats, duschen är också uppe på väggen och idag kopplades även vattnet in!!! Känns sååå skönt nu när det nästan är färdigt.

    Bara lampor, spegel, fönstermålning och lister kvar SEN kan vi utnyttja toaletten!!!!!!

    Kram!

    2012-05-15 | 22:18:40

Kommentera inlägget här: