Mitt I Livet...

Romantisk middag på tu man hand!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Ikväll var Hanna på disco i skolans matsal.
Mamma o pappa var här o var barnvakt åt Ida o Filip.
Jag o Fidde körde in till stan och avnjöt en jättegod kvällsbuffé på Rosegarden.
Friterad krabba, sushi, kokt lax, pekingsoppa, crispy chicken, stekta nudlar, hummerringar, vaniljpannacotta, ananas, blåbärspaj, friterad banan med sirap och mjukglass med lite strössel.
Det var var jag åt!!!
Självklart kunde man ju bara ta en matsked av allt annars hade man nog inte känt sig bra i magen efteråt...
Men laxen med Teriyakisås var så extremt god, att jag tog tre gånger.
Till och med Fidde smakade laxen!!!!!!
Tänk vad en och en halv timme på tu man hand känns skönt.
Bara vi två.
Inget tjat eller gnäll om nåt.
Men visst hade vi de i åtanke;-)

Det hade gått jättebra med Filip o Ida här hemma.
Ida hade somnat i pappas famn och Filip hade somnat med mamma i hans säng efter mamma läst två böcker.
Han hade sagt till mamma när de låg intill varandra:
"- Jag tycker om dig!!!" två gånger!!!♥ ♥
Det är så skönt att det fungerar så bra med barnvakt!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: