Mitt I Livet...

Snurrigt värre...

Kategori: Livet från hjärtat...

Usch mitt huvud o jag är inte så bra kompisar.
Ja inte alltid, men igår kände jag mig väldigt konstig i kroppen, typ illamående och kallsvettig, sen blev jag snurrig för ett ögonblick.
Det gick över och jag trodde det berodde på att vi varit ute i silen nästan hela dagen och kanske druckit för lite.
Men sen på kvällen när jag skulle resa mig från att ha legat ner i soffan, kom det där snurriga ögonblicket igen.
Det tog två sek sen försvann det och jag tänkte inte mer på det.
Senare när vi hade lagt oss i sängen och Fidde visade mig en bild på hans mobil, blev jag så där snurrig igen.
Blicken jag hade på mobilen bara snurrade runt liksom och jag skakade på huvudet typ som att jag ville ha bort det snurriga...
Hmm svårt att förklara märker jag.
Men denna extremt konstiga snurriga känsla är jätteobehaglig.
Fick för mig att sola o ta det lugnt nu på fm här utanför dörren.
Låg 5 minuter sen kunde jag inte ligga kvar längre utan gick in o la mig i sängen.
När jag blundade kändes det som att jag var aspackad, så som det känns när man druckit sig full och ska sova.
Ingen skön känsla alltså.
Jag fattar icke vad det kan vara????
Direkt efter fick jag en kräkliknande känsla med...

Kan det vara vätskebrist?
Tycker det stämmer inte med mina symptom.
Eller jag vet inte.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: