Mitt I Livet...

Trivselkväll och stugflytt!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag var jag på en utbildning inför kommande jobb.
Väldigt intressant faktiskt.
Hann även med att lyckas! beställa mina kort till Fuji.
Femte försöket!!!!!
Mmm, ja säg nada...
Vet inte vad som hände med mig datorn??

En supersnabb runda hanns också med i stan.
Hade nästan glömt bort vilka affärer som fanns, haha.
Det blev en ny mascara, tre berlocker till mitt armband med ett H och så Filips och Idas stjärntecken, en skorpion och en jungfru!!!
En solkräm till dagis också.
Det lär ju behövas om detta underbara väder håller i sig.

Ikväll på Hannas fotbollsträning lyckades jag ragga ihop ett gäng pappor som är så snälla och kommer hit i morgon för att hjälpa oss med att flytta lekstugan till baksidan!!!!
Patrik och Rune kunde också komma!!!
Om alla kommer blir de 8 st.
Det behövs lite muskelstyrka till att lyfta 400 kg...!!!


Så mitt jobb i morgon förmiddag blir att jämna till platsen där den ska stå.
Grinden ska också plockas bort så de kommer in.

I morgonkväll mellan 16.30-19 är det trivselkväll på dagis.
Vi ska dit en kort stund o grilla, innan vi måste hem till flytten!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: