Mitt I Livet...

Underbara maj!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Överallt exploderar det!!!!
Träden, buskar, rabatter...
Våren är fantastisk.
Värmen har verkligen visat sig vara välkommen när barnen springer rakt ut och glömmer ta på skor.

I förrgår var det rätt många som hade dragit igång med att klippa gräset.
Jag gjorde likadant.
Men när jag klippt klart och skulle köra in den i skjulet igen, skulle jag vända på gräsklipparen åt motsatt håll, då KNÄCKS det ena staget av längst ner!!!!!
I och med det la jag av en rejäl svordomsradänga, med tanke på vad en ny kostar.
Har vi tur går det kanske laga med silvertejp, mohahahaha!!!

Igår tvättade jag två maskiner med kläder och hängde ut det i solen i vår extremt varma hörna!!!
Olivia o Hanna ville leka så hon följde med oss till dagis för att hämta Ida o Filip.
På väg hem stannade vi en stund borta på ängen vid brandstationen där de fick leka en stund.

Det fanns ett hav av tusenskönor, och liten Ida fastnade på ett kort jag inte kunde låta bli att ta just då...


Kommentarer

  • Maria säger:

    Visst är våren härlig:) Jättefint foto.Kram

    2012-05-04 | 19:36:30

Kommentera inlägget här: