Mitt I Livet...

En längtan om att få flytta upp...

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag och i morgon ska jag gå på bredvidgång inne på huset för att det blir antagligen inte så mycket jobb nu eftersom det kommit in nya personer som blivit lasade och de har ju företräde till jobb, och då är det minst två som går före mig i vikarielistan.
Så igår frågade jag om de behövde hjälp inne på huset och det fick jag ju svar på!!!!!
 
Vi har äntligen kommit en väldig bra bit på vårt och barnens blivande sovrum där uppe!!!!!!
Mattan har rivits ut.
Golv har lagts.
Listerna har satts upp igen.
Väggarna har målats vita.
 
Idas och Filips rum är också målat.
Sängar till de är klart för längesen.
 
Kvar:
Listerna runt fönstret i deras rum.
Fönsterkarm.
 
Det ska bli så skönt att ha ALLA leksakerna i ett rum man kan stänga dörren till!!!
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: