Mitt I Livet...

Mina fynd från barnloppisen!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Till Filip:
Grön pyjamas med bilar - 10 kr
Svart/gult regnset - 80 kr
Spidermanväska - 20 kr (födelsedagspresent)
SteveMcQueenväska - 20 kr
Grävlastbil - 20 kr (födelsedagspresent)
Spidermangubbe - 10 kr (födelsedagspresent)
Tre spidermantröjor - 40 kr (födelsedagspresent
Orangerandig tröja - 5 kr
SteveMcQueentröja - 20 kr
Summa: 245 kr
 
Till Hanna:
Rosarutig klänning - 25 kr
Svart/vit tunika - 5 kr
Jeanskjol - 10 kr
Jeanskjol m volang - 60 kr
Svart/silvrig skjorta - 15 kr
Svart kjol - 15 kr
Svart/vit kjol med rosa skärp - 10 kr
Summa: 140 kr
 
Hon köpte själv:
Prinsessklocka - 5 kr
Svart/vit kofta 10 kr
Bruna kängor - 20 kr
Summa: 35 kr
 
Till Ida:
Orange overall - 30 kr
Orange Everestjacka - 50 kr
Randig mössa - 10 kr
Lila tröja - 10 kr
Röd Hello Kittytröja - 5 kr
Grå Hello Kittytröja - 10 kr
Rosa/svarta vinterskor - 20 kr
Svarta höst/vårkängor - 20 kr
Svarta tumvantar - 5 kr
Summa: 160 kr
 
Jag tror att jag ska samla ihop lite kläder och leksaker tills nästa loppis i vår!!!!
Bättre att ge det till loppis så här än att slänga det.
Mitt gamla blir ju nytt för andra!!!!

Kommentarer

  • Agneta säger:

    Jag ser att du gjort fynd idag... Bra att återvinna! Du kan ju sälja på Tradera oxå. Kram älskar er.

    2012-10-06 | 15:55:18
    Bloggadress: http://www.ams.bloggagratis.se
  • Anja säger:

    Visst e de kul o fynda!!!!! Jag hittade oxå lite kul mest till Oliver!! Ha de bra kramis

    2012-10-08 | 10:52:03

Kommentera inlägget här: