Mitt I Livet...

Nya mobiler!!!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Igår sms:ade Fidde mig o frågade om jag kunde hämta honom efter jobbet så vi kunde handla.
Vi fick barnvakt till de två minsta medan Hanna följde med en kompis efter skolan.
På motorvägen kände jag att ratten började rycka och skaka kraftigt och efter en stund även i stolen.
Blev skitskraj o ringde Fidde så han visste att jag var på väg ifall det skulle hända nåt.
Jag satte mig där bak o lät han köra till Willys eller Maxi.
Trodde jag ja.
Istället kör han mot stan.
I kaoset/röran.
Ombyggnad med stort O.
Jisses alltså.
Iallafall, vi hittade en parkering uppe vid Sommarro och när vi gick mot stan frågade jag vad han skulle ha här inne.
"- Ja du ville väl ha en ny telefon?"

15 minuter senare kom vi ut från Telenor med två nya mobiler.
Samung Galaxy S3!!!!!!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: