Mitt I Livet...

Baksugen!!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Idag skulle jag baka hallongrottor tänkte jag, men kollade i kylen och insåg att jag hade ingen hallonsylt.
Jordgubbssylt är också gott, men det hade jag ingen det heller.
Så efter en titt i skafferiet tog jag en burk Nutella och med syrrans smakråd - jordnötter.
Jag gräddade dom och tog såklart ett smakprov och de blev med plus i kanten helt klart godkända.
Bra att bjuda på!!!
Senare bakade jag o Hanna en kaka som ska skäras i rutor.
Har inte gjort den innan och vet inte om den är okej.
Det återstår att se.
Funkar kanske att bjuda på!!!
Det fanns mer mjöl o socker i påsarna kvar, så det blev en sats Vaniljhorn med.
Skitgoda må jag säga.
Kan man absolut bjuda på!!!
Har redan funderat ut vad jag ska göra för 2-årstårta till Ida på lördag.
Men det skriver jag inte här!!!!!
Surprice, surprice!!!
 
Nu är det dags att inta position sovställning i bingen.

Måste vara pigg o alert om det skulle plinga till i mobilen i morgon lite över 7, hehe!!!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: