Mitt I Livet...

Rosmuffins till svärmor!!

Kategori: Livet från hjärtat...

Svärmor fyllde 67 i måndags och jag passade på att baka några muffins till fikat!!
Jag gjorde chokladmuffins på det supergoda receptet som finns här.
Denna gången spritsade jag helt rosa rosor med pastafärgen "Rose" som går att köpa bla här.
Tyllen jag använde mig av ser ut så här:
För att färga det man ska spritsa tar man en tandpetare och doppar i burken med pastafärg och kör sen runt tandpetaren i smeten.
Ta ny tandpetare varje gång.
Efter jag gjorde rosen bytte jag tyll tilll en bladtyll.
Den ser ut så här:
Så här blev de jag gjorde.
 
Jag la på lite rosa strössel på rosen som avslutning!!!!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fantastiska!!!!

    2014-03-17 | 22:55:23
  • Anonym säger:

    Från Carola

    2014-03-17 | 22:56:20

Kommentera inlägget här: